20. srpnja 2012.

Selidba / Moving

Dragi moji, napokon je stigao i taj dan. Kao što sam najavila u prethodnom postu, na ovoj adresi više neće biti novih postova ni recepata. Nove postove i recepte objavljivat ću isključivo na novom blogu koji je večeras službeno pokrenut.



P.S. ako vam engleski ne ide dobro, na desnoj strani pri vrhu stranice nalazi se Google prevoditelj. Odaberite jezik (Croatian) i čitava web stranica bit će prevedena hrvatski jezik!


Dear friends and foodies, I'm very excited to anounce the launching of my new web site. There will be no more new posts on Sweet Sensation. I have officially moved to a new address where I will write everything in English. Come visit me at www.bakenoir.com!

Related Stories Widget by LinkWithin

4 komentara:

  1. hejde budi dobra, pa mi step by step objasni kako da stavim taj google prevoditelj na blog. naravno da sam probala vec 5 puta do sada, no bezuspjesno...hvala :-)) (mozes mi i mail poslati, ako ti je lakse)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećno preseljenje i puno uspeha na novom blogu!

    OdgovoriIzbriši